Trilobite Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Mitt par har precis fått larver, men jag skall bort och har lite svårt att fixa igång artemia etc - går det bra med frysta bosmider tro? När de börjar simma runt alltså? De känns alldeles för stora... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 artemia är också tyvärr för stort. Du behöver rotifiers Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Hör med Halogen om han har något käk hemma eller om han har tips! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 De kommer nog att svälta ihjäl - jag hinner inte fixa och måste iväg på kurs i morgon, blir borta t torsdag kväll. Trist Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 Fan, för sent nu klart, men... Jag har räddat mycket smått med hårdkokta ägg. Gulan är förstås det ända användbara, men resten kan man stoppa i sig själv med lite kaviar.(Med resarvation, aldrig provat på Ocellaris larver, och man bör vara medveten om att det skräpar ned.)B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 23 november 2009 Dela Postat 23 november 2009 Fan, för sent nu klart, men... Jag har räddat mycket smått med hårdkokta ägg. Gulan är förstås det ända användbara, men resten kan man stoppa i sig själv med lite kaviar.(Med resarvation, aldrig provat på Ocellaris larver, och man bör vara medveten om att det skräpar ned.)B!rotifiers gör det med.Var för mig att man skulle byta 10% vatten var dag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.