Gå till innehåll

Fototävling januari 2010


Wiking

Rekommenderade inlägg

Det är hög tid att skicka in bilder till januari månads fototävling. Tävlingsbidrag kan skickas in till den 20 december. Januari, liksom december, har vi ett fritt tema.

Vad gäller regler och rekommendationer så vänligen läs sidan under följande länk. Vi har ännu inte hunnit uppdatera sidan inför 2010 med alla teman för året. Det finns heller inga planerade ändringar vad gäller regler och rekommendationer.

Det är med stor glädje vi ser alla fantastiska bilder som ni skickar in. Det är helt öppenbart att många kombinerar sin akvariehobby med intensivt fotograferande.

Återigen, ni som tycker att ni inte har någon 'proffs kamera', kom ihåg att det inte är kamera märke eller val av objektiv som avgöra huruvida ni kan deltaga eller tom vinna. Det är ju alla ni medlemmar på SG som röstar fram vinnaren och då kanske man väljer sin favoritbild utifrån andra kriterier.

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.php#

Vi hoppas på många deltagare och :nya bilder::nya bilder::nya bilder: under 2010.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda batterierna, gör rent rutorna, missa inte tillfället att dela med dig av fina bilder på ditt akvarie och dess invånare. Du har fortfarande möjlighet att skicka in ditt tävlingsbidrag för januari månad.

Vi har ett så kallat Fritt tema under januari, kreativitet är alltid intressant!

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.php#

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ids inte skicka in bidrag efter att ha läst fototvälingens regler. Att behöva ange info på hela kamerakittet avskräcker många! Slutartid? Bländare? Objektiv?

Nej det vart för omständigt.

Tror att det tog längre tid att skriva detta än att skriva det du inte orkade.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gärna vara med, men jag har inte den blekaste om slutartiden på kortet jag skulle vilja vara med med, (oj vad många "med" det blev). Hur gör jag då?

Jag förmodar att du har bilden liggandes på disk. Högerklicka på bilden, välj Egenskaper, välj fliken Information, där kan man hitta en hel del information om bilden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...