wizz Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Hur ser det ut där idag ?Har han något salt hemma eller är det bara sötvatten?Någon som har koll på deras öppet tider ? Citera
Sultanen Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Vet att jag läst en tråd om den akvariebutiken på något forum, kan ha varit zoopet men jag är inte säker. Minns dock inte om det var någon länk till en hemsida eller information i den. Citera
HyperBamse Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Jag var där runt augusti och då fanns det salt... inte mängder men... Citera
Veijo S Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Den 9e dec skall det nya systemet vara i gång för den första sändningen kommer då och det är mycket doc inte koraller det kommer senare så fisk och lägre djur.Systemet är 9st akvarium och sedan skall det komma igång med ca 15st mindre akvarium för lägre djur.Skall åka förbi honom nästa fredag och kolla jobbarinte så långt ifrån så en sväng kan man kosta på sig kanske finns något roligt inne då. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.