sylle Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Fick en ide att den som hittar dagens rabattvara först skriver in den så slipper alla leta varje dag. Citera
-=Mr_B=- Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Inte säker på om det kommer upskattas av BioTed, som ju av naturlig anledning hoppas på fler sporadiska köp genom att folk får blädra igenom butiken...Han kan ju inte göra mycket åt det, men han kan helt enkelt slopa julerbjudandena, om han vill vara så... uh... elak?Det handlar ju i grund och botten om att tjäna pengar. Tjänar han inte ett par tior så måste han stänga, och var ska vi då handla?B! Citera
Tedb Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Posta på Mej gör det inget om ni tipsar varandra.MvhTedBioted Marine Citera
-=Mr_B=- Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Storsint. Jag ska fan handla mig en julklap vad det lider bara för det. Synd jag är så fattig att det inte kommer göra dig någon större vinst.God jul på dig.B! Citera
acuario Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Posta på Mej gör det inget om ni tipsar varandra.MvhTedBioted MarineTed din inbox är full. Undrar bara om du fick tag i ringen till min aqua bee UP2000? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.