Benny Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Hej vet någon om detta är en Mantis jag har en fälla ute. tappade ut den första gången.Men fällan är åter laddad och han är sugen på räka Citera
Vandal Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Ser ut som en mantis ja... ska du göra dig av med den är jag intresserad! Citera
Benny Postat 11 december 2009 Författare Postat 11 december 2009 Ser ut som en mantis ja... ska du göra dig av med den är jag intresserad! ska se om jag får den han är i öppningen hela tiden men är mer försiktig nu.fångar jag den ikväll så åker den ut i avloppet Citera
Vandal Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 du kan inte skicka den till mig i en petflaska istället? om du ändå ska slänga den så kan det ju vara värt ett försök? jag pröjsar frakt och besvär... har letat ett tag efter en mantis och det smärtar mig att folk hellre spolar dem på muggen än att försöka vidarebefordra dem till nån som är intresserad... Citera
hbmannen Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 finns en sjukt fin mantis på bromma zoo.. typ 15 cm stor.. e lite sugen på den själv faktiskt.. ps.. ´ja tar den gärna.. betalar tillome lite Citera
Ted-m Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 Vad kostar den på bromma??? 700-800 kr??ps spar mantisen Citera
Nicke_W Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Tror den va såld då jag va där i Fredags och köpte lite teknik.Såg den inte där dom brukar ha dom. Citera
Virse Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Jag hoppas att du ger den en chans innan du spolar ner den. Det är ju synd att döda den när du kan adoptera den. Citera
Benny Postat 13 december 2009 Författare Postat 13 december 2009 Hej vet någon om detta är en Mantis jag har en fälla ute. tappade ut den första gången.Men fällan är åter laddad och han är sugen på räka fångade den en enormt efektiv fälla.lämnade den till en kille stan ni som undrade och ville ha den. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.