Stjerna Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Hej jag undrar om man kan såga isär trädstammen på eyphyllian så man kan ha två stycken i stället för en stor? eller på ngt annat sätt dela den?Mvh Henrik Citera
Ted-m Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Klipp den med en grövre sax eller grenklippare du andvänder på buskar.Deras stam är så spröd så det är lätt.PS.Klipp inte för nära huvudena då deras kropp går ner en bit i stammen ett par cm.MVH.Ted Citera
Adamantis Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Jag råkade knäcka av en stam när jag flyttade lite levande sten. Hocus Pocus, så hade jag två euphyllior. Citera
Ragman Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 ja jag tror inte du behöver klippa. mina delade sig bara man knäckte lite lätt. Citera
Ted-m Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Jag klippte då jag ville den skulle dela sig på ett specielt ställe.Men som sagt det är ofta dom går sönder när dom blir bra stor om man flyttar runt den. Citera
Stjerna Postat 23 december 2009 Författare Postat 23 december 2009 Tackar för alla svar!! blir att testa. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.