Gå till innehåll

VorTech MP10


Adamantis

Rekommenderade inlägg

Jag har inte kunnat sluta tänka på den sen jag var hemma hos Manne senast. Var innte på en tunze nano med singel controller, men det hade ju gått lös på 2500:- VorTechen är billigare, coolare, snyggare och har fler inställningar och lampor :) Den är ju dock inte riktbar..

Var placeras vortechen lämpligast i ett RSM med stenrös mot bakruta? Ut mot den fria simmytan eller längskanten av stenröset/direkt mot stenen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte kunnat sluta tänka på den sen jag var hemma hos Manne senast. Var innte på en tunze nano med singel controller, men det hade ju gått lös på 2500:- VorTechen är billigare, coolare, snyggare och har fler inställningar och lampor :) Den är ju dock inte riktbar..

Var placeras vortechen lämpligast i ett RSM med stenrös mot bakruta? Ut mot den fria simmytan eller längskanten av stenröset/direkt mot stenen?

jag föreslår placering så att själva centrum 'strålen' missar berget precis, då får du ett mycket trevligt flöde i hela buren.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beställde själv via eBay från USA (den pumpen Manne numera äger) och det gick finfint. Bara byta strömsladden och rocka loss.

o den funkar kanon.! nu när jag har tjockare glas i Kuben så jag slapp ha den där medföljande "padden" så blev den yttligare lite tystare.. bara positivt o säga om pumpen.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...