hazz Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 Hej undrar om någon kan ge bra förslag på vad man kan ha för mjukkoraller i ett clownhotell, med tanke på belysning,volym,och de andra förutsättningarna man har i hotellet, helst fotosyntet vill inte mata för mycket med tanke på att det är så litet, vet att skivisar,eyphyllia,discosama,även en del knappar funkar men finns det något mer roligt man kan ha????? mvh Hasse Citera
hazz Postat 23 december 2009 Författare Postat 23 december 2009 Hej sillen har du något bra latinskt namn som jag kan söka på nätet? Citera
Sillen Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 Hej sillen har du något bra latinskt namn som jag kan söka på nätet?Det var denna jag tänkte på: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=17250Är du här i trakten får du höra av dig så går det säkert att ordna några. Jag gillar dem då de rör sig vackert i vattnet. Citera
hazz Postat 23 december 2009 Författare Postat 23 december 2009 kanon jag har faktiskt bekanta som bor i enköping så det vore inte omöjligt,tackar för svaret, Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.