qvintus53 Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Svårt att få några skarpa bilder...Är det en Gasros? Den gömmer sig inte om man petar på den utan viker bara undan tentaklerna.Ca 1cm bred. Citera
BQGrogg Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Ser väldigt mycket ut som en glasros, ja.Mvh/ Oscar Citera
svedalaciklid Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 jupp lite kokt vatten i en spruta som man sprutar rakt i mitten av den brukar göra susen till att bli av med den annars köp joes juice Citera
qvintus53 Postat 10 januari 2010 Författare Postat 10 januari 2010 Tackar så mycket för svaren. Citera
Irrbloss Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 pepparmintsräkor gör också ett väldigt bra jobb. hade massor med glasrosor. köpte en räka. en vecka senare så var alla rosor borta Citera
hellohf Postat 15 juni 2010 Postat 15 juni 2010 pepparmintsräkor gör också ett väldigt bra jobb. hade massor med glasrosor. köpte en räka. en vecka senare så var alla rosor bortaTestade först Joe's juice, men man blir ju inte 100% av med dem, kommer nya, köpte en pepparmintsräka, tre veckor senare var jag 20 glasrosor fattigare, nu helt fritt! Citera
Vandal Postat 15 juni 2010 Postat 15 juni 2010 Testade först Joe's juice, men man blir ju inte 100% av med dem, kommer nya, köpte en pepparmintsräka, tre veckor senare var jag 20 glasrosor fattigare, nu helt fritt!om du vill bli av med räkan så är jag intresserad! får inte tag i några pepparmint just nu och rosorna växer som ogräs... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.