freguz Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Har gjort ren min lilla Rio skummare för att köra igång den igen.Den startade inte alls så jag fick plocka isär den i molekyler, impeller o sånt, o sen gick den igång.Men nu skummar den inte så bra igen, o del stora bubblor kommer också ser jag.Kan jag ha monterat ihop den fel (tämligen svårt att göra men kanske) eller kan det vara så att den måste köras in igen lite grand efter rengöring? Citera
Laggeman Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Min skummare brukar ha samma fenomne, när jag gjort ren den hela vägen nerifrån så tar det några dagar innan den skummar som den ska igen. Citera
freguz Postat 21 januari 2010 Författare Postat 21 januari 2010 Min skummare brukar ha samma fenomne, när jag gjort ren den hela vägen nerifrån så tar det några dagar innan den skummar som den ska igen.puh va bra, det var precis det jag ville höra :-)Får väl se sen om nåra dar om det blir bättre.Tips förresten, insugningsröret från RIOn passar som hand i handsken i röret från Fluvals ytvattenavrinningsmojäng, funkar hur bra som helst. Citera
freguz Postat 22 januari 2010 Författare Postat 22 januari 2010 Yes nu skummar den, fastnat lite i topplocket! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.