Gnarkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 är ättika farligt om det råkas komma lite i vattnet? Citera
Sune Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Nej, inte i små mängder, men det är en kolkälla så det är en variant av "vodkametoden" MVH Danne Citera
Gnarkill Postat 21 januari 2010 Författare Postat 21 januari 2010 okej för jag limmade en mindre ytavrinnigs box i akvariet tidigt i morse vid 08.00 tiden, och jag tänkte börja slänga i lite saker i karet, för det luktar bara lite ättika i akvariet nu.tror du det är någon fara? Citera
Sune Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Ska du ha levande i så vete tusan, jag hade nog vågat men någon annan som vet bättre får svara.// Danne Citera
Gnarkill Postat 21 januari 2010 Författare Postat 21 januari 2010 ja nå ja ska bara ha mina snigel barn i det karet, så jag prövar med att sätta i 1 eller 3 så ser man ju vad som händer tack för hjälpen i allafall sune Citera
Gnarkill Postat 21 januari 2010 Författare Postat 21 januari 2010 jaha jo det är jätte torrt på ytan allt av siliconet, jag har testat att trycka med fingret på siliconet och man känner inte att det är mjukt under utan så Citera
Sune Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Ha ha ha ha ha ....... Jag satt och funderade på om du borrat i karet och satt avrinningen igenom väggen, eller om det var en smal djup avrinning... Sen, kopplade jag att bilden var "upp och ner" Ha ha ha ha .... Citera
Jonas Am Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Ja det såg lite tokigt ut. Byggde du den själv? Letar nämligen efter en ytavrinning för ett vettigt pris. Citera
Gnarkill Postat 21 januari 2010 Författare Postat 21 januari 2010 jo det är för att bilder var upp och ned som det såg galet ut.jo jag byggde den själv, sedan är det ett rör i ytavrinnings boxen som suger vattnet till ett påhängs filter på baksidan, å det funkar klockrent=) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.