svedalaciklid Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 nån som vet deras öppettider vardagar o helger? Citera
Freddi Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Vardagar är det nog 11-18 och lördag och söndag 11-15 tror jag det är. Citera
svedalaciklid Postat 6 februari 2010 Författare Postat 6 februari 2010 tack freddi , du har ingen aning om han har nåt kul hemma , eller det e längesedan han fick hem en sändning Citera
Adamantis Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Var det inte förra veckan han var i Holland och hämtade hem massa nytt. Fick med mig en liten mussla hem själv.. Citera
Freddi Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Jodå, han hade en hel del när jag tittade inom i onsdags.an hade en del fina elddvärg kejsare och några fina gula kirurger, de var inte så stora så jag tyckte priset på dem var en aning högt.Annars i korallväg har han en hel del fint hemma, visserligen det också dyrt pga att han hämtat hem dem från dijong i holland.Det var bättre priser när han beställde själv. (Det var tider det!!!)Slutsats= en hel del fint hemma, i alla fall i onsdags men till ett lite högt .... Citera
a.nilson Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Hade mycket fint hemma igår då jag va där. Musslorna va skit snygga. Citera
nuked_bunny Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Nån som vet om han har fått i ordning på nån hemmsida än? Har sökt runt utan resultat. Citera
JohanP Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Det vet jag. Nej, Kristianstad Zoologiska har ingen hemsida än. Jag vet att en av sakerna som skall fixas är en omfattande fotografering. Citera
nuked_bunny Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Nån som vet vad han brukar ligga på med sina billigaste sps fraggar på KZ? Om någon va där nyligen förståss? Citera
Patrik Steen Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Ett tips är att ringa innan då du har en bit att köra,det är ingen hitt om det mesta är slut när man väl dyker upp Citera
SaltDummie Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 JA Ring och kolla innan men tycker att de alltid har någon fin fragg eller annat gött att köpa!Vad jag vet så får han ju leverans en gång i veckan! Citera
Adamantis Postat 10 mars 2010 Postat 10 mars 2010 Någon som varit där på senaste tiden? Jag var där för några veckor, och då var det som någon hällt i 25 l mjölk i stenkorallskaret. Gick inte att se mer än en 10 cm in. Citera
nuked_bunny Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 Jo ringa lär jag göra innan jag åker, lika bra att vara på säkra sidan. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.