hbmannen Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 skulle behöva få upp en fjäril och en dvärgkejsare ur tanken.. finns det nått beprövat trix..dom ger sig på mina spsér på tok för mycket nu.. Citera
Christer T Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Det kan ju gå att håva upp dem när det är mörkt i karet om de inte gömmer sig i grottor då. Alternativet är väl att fiska upp dem med en liten liten krok. Jag har gjort det med en kirurg en gång. Kan tänka mig att det är väldigt svårt med fjärilen men kan gå med kjejsaren.Ger sig även dvärgkejsaren på sps:er? vad är det för art? Citera
hbmannen Postat 18 februari 2010 Författare Postat 18 februari 2010 bicolor.. japp han e på å tuggar lite oxo.. Citera
stigigemla Postat 18 februari 2010 Postat 18 februari 2010 Kan du ge dem mer alger? Enligt min begränsade erfarenhet av dvärgkejsare och kirurger lägger de av med att tugga på korallerna om de får mer vegetabilier. (Rödalger verkar vara godast). Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.