nike83 Postat 12 september 2010 Författare Dela Postat 12 september 2010 Nu har det hänt igen!Igår var jag och köpte mig en fin Maxima på 5cm.I natt (när jag kom hem på fyllan) var den fortfarande på samma plats.När jag vaknade i morse så var musslan borta. Jag kunde snabbt med hjälp av spår i sanden konstatera att den hade blivit indragen under en stor sten. Jag tog upp stenen och där sitter en krabba och försöker äta upp min mussla. Krabban är lika stor som musslan och bor nu i en hink.Någon med mantis eller av annat intresse, som vill ha min krabba (terminator krabba)? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 12 september 2010 Dela Postat 12 september 2010 Jäklar Fredrik, jag tror du är nån krabb-magnet. Testat att fiska krabba i havet, du kanske skulle kunna livnära dig på det . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.