ginaviola Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 hm det stod ifs på förpackningen att vattnet kunde bli grumligt ,men tycker att det ser mer grön/blått ut just nu en det gjort inann jag hade i aquasafe och bactozym...kommer det att bli bättre och hur ska jag göra för att få det sk glasklart? Citera
Adamantis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Följde du doseingsanvisningarna på produkterna? Citera
ginaviola Postat 27 februari 2010 Författare Postat 27 februari 2010 japp va i princip bara att man skulle dra isär kapslen o strö det i vattnet,sen ang auasafe bara hälla det i vattnet med Citera
Laggeman Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Står det inte på flaskan/förpackningen att det kan bli grumligt efter dosering? Är båda produkterna ämnade för saltvatten? Citera
ginaviola Postat 27 februari 2010 Författare Postat 27 februari 2010 jepp båda är för saltvatten,och jo det står ifs på den ena att det kan bli så,men tycker det är grön/blått,men kanske är ljuset samt att jag har beige tapet med grönt i bakom som lyser igenom? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.