Erika-86 Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hejsan!Jag undrar om ni Norrlandsbor vet av någon som bygger helglas akvarium? Privat eller affär..Själv bor jag i Västernorrland, har ingen koll alls vart man kan beställa ett akvarium här.. Kanske inte finns några som bygger här uppe.. Citera
Vandal Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Kollat med en glasmästare? Har fått två väldigt bra byggda kar från en vanlig glasnisse... Citera
Jurgonh Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Erik som har drivit Akvariefisken i Umeå limmar fortfarande akvarium på beställning.. har har typ 30 års erfarenhet av att bygga akvarium.Annars så kan Jörgen på Aquawarehouse i Obbola också beställa hem akvarier som är måttbeställda.. jag beställde mitt genom han och är väldigt nöjd.Men det finns säkert nån i Övik annars som kan fixa det åt dif =) Citera
Erika-86 Postat 8 mars 2010 Författare Postat 8 mars 2010 Har inte kollat med glasmästaren faktiskt..det skulle jag kunna göra..Den här Erik, hur får man tag på han? har han någon mail kanske.. Citera
austli Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Lånar tråden då även jag befinner mig i västernorrland. Finns det någon som har koll på om det går att få hem måttbeställda via någon i trakterna?Hur ser det annars ut med fraktkostnaden på pwss och liknande? Citera
Nordin Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Hmm, hör med Ted-M här på forumet han måttbestälde en sump av en glasmästare i Sundsvall . Citera
austli Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Har pratat med honom Men Ryds gör det inte och Akvarieleasing har jag inte fått kontakt med ännu. Citera
Ted-m Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Skall be han kontakta dig.Hanns användar namn här på forumet är H.MVH.Ted Citera
austli Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Härligt, kan vara så att min jobbtelefon buggar då det är den jag försöker ringa ifrån... Det är inte helt ovanligt Citera
nickej54 Postat 29 september 2010 Postat 29 september 2010 Maila Jörgen på Aquawarehouse dina önskemål så hjälper han dig. Citera
ramq Postat 30 september 2010 Postat 30 september 2010 Jag beställde glasskivor skurna och färdiga från 3L-glas och limmade själv. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.