nuked_bunny Postat 11 mars 2010 Författare Dela Postat 11 mars 2010 Man kanske skulle köpa hem (Sponge Power 50 ml) svampfoder, o se om man kan få en ökning på svamplivet i burken. har juh några svamptussar som gärna kan ta sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 11 mars 2010 Dela Postat 11 mars 2010 Det funkar ganska bra, även om det för min del mest kom lite småsvamp i sumpen. På köpet förbättrar man de lila färgerna på sina acroporor! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nuked_bunny Postat 11 mars 2010 Författare Dela Postat 11 mars 2010 Det funkar ganska bra, även om det för min del mest kom lite småsvamp i sumpen. På köpet förbättrar man de lila färgerna på sina acroporor!oki, ja låter som det kan vara värt en investering, ja får man svamp i sumpen så kan man använda det att mata moorish med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 11 mars 2010 Dela Postat 11 mars 2010 Jo...för egen del var det ju inte jättesvampar direkt...små små vita tussar på kanske 1cm max...men nån dag kanske det räcker hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 11 mars 2010 Dela Postat 11 mars 2010 Det här var allt jag hittade i mina tidningar tyvärr Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.