the rookie Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 att någon vet vad detta kan vara för något ...?I varjefall undrar jag, finnes det något sätt att flytta på ett par av dem iom att de stora skymmer vissa av de små, vilket gör att de kanske inte växer som de borde ..?någon av erfarenhet eller goda råd ...välkomna att upplysa mig denna goda afton MVHPeter Citera
acuario Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Ser ut som skivanemoner. Du behöver inte flytta några dessutom så är det inte helt lätt att ta bort dem från stenen i ett helt stycke. de kommer att föröka sig mycket snabbt och de kan bli en plåga Citera
the rookie Postat 28 november 2004 Författare Postat 28 november 2004 även om jag håller dem för sig ...låt oss säga att jag placerar dem så att stenen ej har kontakt med andra stenar ...sprider sig ändå ? Citera
Dimorb Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Om det är skivanemoner så kan de släppa från sitt underlag för att sedan fastna någon annanstans Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.