Gå till innehåll

Kristianstad zoologiska fått något kul i veckan?


j0nas

Rekommenderade inlägg

Min sambo har lite shopping att göra i Kristianstad imorgon, ska jag skicka henne med tåget eller kan KZ vara värt ett besök?

Var där förra helgen och plockade upp ett par lysrör men gör gärna ett besök imorgon igen om han har fått in någon kul fisk. Med kul menar jag liten, intressant, snygg och möjlig att hålla mer än en av i mitt RSM.

Skulle gärna ringt ut och kollat men tror inte att han öppnar förrän elva och jag vill nog köra tidigare än så.

Tack för hjälpen!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

du får chansa.. öppnar 11 som du gissar..

ta det på hemvägen iställer för på vägen dit. öppet till 15

mvh manne

Chansa? Nej tack, det krävs att han har fått in något riktigt bra om jag ska kolla stövlar, kjolar, kappor mm i timtal innan det är dags för hemfärd ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

dumpa henne på stan o kör dit själv.. -kung

Bra idé, det så det brukar bli bäst ;) (lugnast).

Åter till frågan. I torsdags skall det ha kommit en del fisk dock ganska lite och vanlig sådan. Jag har inte hunnit prata med Anders men i den leveransen skall det även ha kommit C.loriculus.

Som sagt, jag har inte snackat med honom sedan i måndags men är inget ändrat skall det komma en häftig sändning från Indonesien nu på måndag.

Du ska kanske vänta med turen till dess J0nas.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...