freguz Postat 27 mars 2010 Dela Postat 27 mars 2010 Ett knäppande ljud, ungefär som att grovt grus eller liten sten slås mot glas, så låter det. Om man skulle röra nere i gruset med fingret o pressa upp en liten grussten mot glaset skulle det låta likadant, typ.Nån som har en aning?Djur som jag vet att jag har är pom pom krabba, putsarräka, pepparmintsräka, turbosnäckor, och stenopsus räka (fast den såg jag när jag hörde ljudet o den gjorde inget)Det låter alltid som om det kommer bakom stenröset också.Förbryllande.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 27 mars 2010 Dela Postat 27 mars 2010 sök på pistol eller mantisräkaMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Acke75 Postat 27 mars 2010 Dela Postat 27 mars 2010 Snäckor "skakar" skalet i bland. Det låter ungefär som du beskriver. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 27 mars 2010 Författare Dela Postat 27 mars 2010 Snäckor "skakar" skalet i bland. Det låter ungefär som du beskriver.aha, det har jag aldrig sett... gör de detta helst i skymundan kanske... hmm får spana lite mer på dom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
svedalaciklid Postat 27 mars 2010 Dela Postat 27 mars 2010 Har du turbos dessa brukar snurra skalet så detta bankar mot glaset Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
judas Postat 27 mars 2010 Dela Postat 27 mars 2010 När min MH slocknar låter den som att glaset spricker. Innan jag fattade att det var MH:n som lät blev jag rejält nervös Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
goldman78 Postat 27 mars 2010 Dela Postat 27 mars 2010 fingrarna;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.