the rookie Postat 1 december 2004 Författare Postat 1 december 2004 föremål 1 undrar jag över dels "bubblorna samt de trådliknande gröna sakerna som känns som ...plast typ =)föremål 2 vet jag inte vad det ser ut som ...bläckfisk =) he he ...nämen ...hoppas att någon kan tänkas veta ...har en till kommer nu ...jag menar inte rörmaskarna ...utan de rosa sakerna som har ett hål i sig på ena sidan ...tack för all hjälp ...hoppas at jag en dag kan stå till tjänst . Citera
the rookie Postat 1 december 2004 Författare Postat 1 december 2004 har hittat bubbel algerna ...dock hade jag gärna velat ha lite info om hur man blir av med dem ...fanns med på en sten jag köpte ...verka växa lite ...vill ha bort =)MVHPeter Citera
simon Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 Bara att plocka bort dessa för hand eller med pincett. Helst så skall de inte gå sönder när du gör det (ha hört att de kan sprida sig mer då, men är ej säker på om det är sant)./Simon Citera
jimmy Postat 2 december 2004 Postat 2 december 2004 japp valonia är bubblorna det andra gröna verkar vara nån form av caulerpa På nästa bild är jag inte säker men ser ut som en missnöjd skivanemon att nått slagdet sista är nog filtrerare är bra att ha brukar bli fler lite roliga djur Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.