Dimorb Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Är den lika mordisk som den gröna?Tyckte först att min inte har gjort någonting mot övriga invånare men efter några månader så kan jag inte längre hitta alla mina fiskar.Behöver man oroa sig för att han är skyldig? Citera
acuario Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Inte vad jag vet. Har själv en svart och den har inte tagit någon fisk Citera
Wotan Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Inte mina heller, de gillar bara att mumsa på döda...MVH Peter Citera
Guest Igge Postat 4 december 2004 Postat 4 december 2004 jag har 2 st å ingen av dom har tagit nåt levande djur ena av dom har jag haft i 3 år nu ingen av dom är liten heller Citera
Dimorb Postat 4 december 2004 Författare Postat 4 december 2004 Kej då får jag väl inte skylla på honom då.Men han är inte liten så letar man efter en skurk med klåfingriga armar så är det lätt att man pekar ut honom. Citera
Anders Häll Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Jag har en som är alldeles nyinflyttad och det enda han har tagit vad jaghar sett är en matgranul som var tänkt till fiskarna. Verkar dock vara en smula skygg. Ser han sällan vare sig dag eller natt. Sitter oftast inkrupenmellan glaet å en powerhead. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.