lionofmarley Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Tack och snällt att jag fick låna lödstationen och dremmeln. Blev kanon.Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Ja det är 60 graders linser, hur går det för dig har du börjat bygga något än? Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
muha Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Nästan klar. Väntar på en driver då den fungerade inte. Annars är det lite smått kvar. Hoppas att testa den snart. Är du nöjd med din? Citera
Bekolsyra Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Kul att se att du också gick på actinicen, lyfter färgerna ett snäpp ytterligare.Ser fram emot att få se det i person;).Bygget ser ut att ha gått riktigt bra.-Oskar Citera
Bekolsyra Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Förresten, du har inga nya bilder att posta sedan ommöbleringen förra månaden?-Oskar Citera
lionofmarley Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Nästan klar. Väntar på en driver då den fungerade inte. Annars är det lite smått kvar. Hoppas att testa den snart. Är du nöjd med din?Jadå är nöjd, men det blir lite disco för ljuset hinner inte sprida ut sig så mycket eftersom akvariet är så lågt, kanske ska köra utan linserna.Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Här kommer lite fler bilder.. Och ett par på det andra.Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
Bekolsyra Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Nytt akvarium ser jag, storlek? Har den någon egen tråd? Citera
lionofmarley Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Det är ett 50 liters, nej det får klara sig utan tråd Du är välkommen att komma förbi nån dag, ta med dig tjejen med så bjuder vi på kaffe.Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
Bekolsyra Postat 10 mars 2012 Postat 10 mars 2012 Fint med fraggarna och tack för kaffet.Här kommer länken jag talade om, kraftfulla, billiga men enkla LED:ar: http://www.aquatopled.comLycka till och hälsa hem.-Oskar Citera
lionofmarley Postat 10 mars 2012 Författare Postat 10 mars 2012 Tack, ska kolla in den Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 14 april 2012 Författare Postat 14 april 2012 (ändrat) Sådär efter en heldag i härliga Skåne har jag nu fått i mina 2 nya invånare i karet; en bangaii och en Bodianus bimaculatus. Hoppas de kommer trivas. Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2 Ändrat 15 april 2012 av lionofmarley Citera
lionofmarley Postat 16 april 2012 Författare Postat 16 april 2012 Nej inte ännu, men jag hoppas att de ska göra det då jag tror att den nya är av det kvinnliga könet.Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2 Citera
lionofmarley Postat 24 april 2012 Författare Postat 24 april 2012 Idag när jag var på jobbet hade min Bodianus hoppat ur akvariet, men som tur var så markerade hunden Vasco att något inte stod rätt till, så tjejen fick snällt släppa tillbaks den i vattnet Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2 Citera
Ricke Postat 24 april 2012 Postat 24 april 2012 Vilken tur att tina var hemma och fick vara rädda i nöden :-) Citera
lionofmarley Postat 24 april 2012 Författare Postat 24 april 2012 Ja jag vet, hoppas den håller sig där i nu Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2 Citera
Svensson Postat 30 augusti 2012 Postat 30 augusti 2012 Hallå Erik, hur går det här då? Skulle vara kul med lite nya bilder. Citera
Bekolsyra Postat 30 december 2012 Postat 30 december 2012 Nu tycker jag att det är dags för lite nya bilder;)Mata mina ögon. Citera
lionofmarley Postat 31 december 2012 Författare Postat 31 december 2012 Här kommer då äntligen några bilder. Har lite sämre färg på korallerna än vad det kunde vara, har inte haft så stor lust med att hålla på så det har mest fått puttar på men nu har jag iaf höjt upp ca så får man se om det gör något till på tillväxt och färg Citera
Johan W Postat 31 december 2012 Postat 31 december 2012 Snyggt som alltid Växer korallerna över kanten kan jag hjälpa dig att bli av med en del Citera
lionofmarley Postat 31 december 2012 Författare Postat 31 december 2012 Haha ja de börjar faktiskt ta sig upp mot ytan, så snart så Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.