lionofmarley Postat 14 oktober 2010 Författare Postat 14 oktober 2010 Grymt snyggt! Va har du för mått på ditt kar?tackar, det är 150*60*60 Citera
lionofmarley Postat 14 oktober 2010 Författare Postat 14 oktober 2010 Du bild 2 ser inte bra ut knapparna är hängiga ser ut som felet är att du inte fraggat dom och skickat till mig.Nä skämt och sido grymt fina var dom.Bild 5 fick du till med calustrea eller vad det är hehe ja det gör de allt:) ja, tyckte den blev fin med tentaklerna ute Citera
lionofmarley Postat 14 oktober 2010 Författare Postat 14 oktober 2010 Riktigt fint är ditt kar:) ska bli kul att se det live på träffen den 30/10. Måste också försöka ta mig till Stig snart igen men nu har ju du kanske tagit godbitarna (Elddvägkejsaren), tyvärr är tiden bristvara som vanligt.....tack, blir ju kul att du kommer och kikar lite på det, japp jag har nog gjort det men han har fina kirurger kvar. tyckte kejsaren var så fin så jag var tvungen att ha den trots priset Citera
lionofmarley Postat 21 januari 2011 Författare Postat 21 januari 2011 slänger upp lite bilder, det har väl inte hänt så mycket. har flyttat om några stenar. är sugen på att åka till Ted och införskaffa lite fler sps:er, verkar som att de trivs bäst. men det får bli när vägarna är aningen bättre och man har samlat ihop lite mer cash så man kan köpa allt man vill ha Citera
Laggeman Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Då får du nog tänka om då Ted numera enbart har öppet sin butik för privatpersoner en dag om året, den 29'e december.Butikens öppettider för privatkunder endast en dag/år Öppet 29/12 13.00-19.00 I övrigt ser karet riktigt fint ut! Citera
Edward Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Då får du nog tänka om då Ted numera enbart har öppet sin butik för privatpersoner en dag om året, den 29'e december.skämtar du? Citera
ballsam Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Såg det på hans hemsida, mentrodde det var en felstavning eller nåt... är det verkligen så?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ballsam Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 ..och just det ja.. fina bilder ; )Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 22 januari 2011 Författare Postat 22 januari 2011 tackar:) det verkar ju rätt så dumt att bara ha det öppet 1 gång/år Citera
Laggeman Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Om det finns annat som upptar ens tid och man inte tjänar så mycket på själva butiksförsäljningen, utan mer på postorder, då är det ju en väg att gå. Har man sen fullt upp med familj tex så är det ett logiskt val. Ted blev väl pappa för ett tag sen om jag inte minns helt fel? Citera
lionofmarley Postat 28 mars 2011 Författare Postat 28 mars 2011 har flyttat och fick ju flytta med karet också, det var inte så lätt men det gick.. fick med nästan allt vatten så det var bara att stoppa i allt igen när karet var fyllt. slänger upp lite bilder på hur det blev. Citera
lionofmarley Postat 28 mars 2011 Författare Postat 28 mars 2011 hehe ja visst blev det har köpt 2 nya koraller med, en lila acro och en tubastrea eller möjligtvis dendrophyllia är inte hundra på vad det är men den är iaf väldigt orange, ser ut som plast Citera
Nordin Postat 30 mars 2011 Postat 30 mars 2011 Jäklar va snyggt! Mycket snyggare än innan måste ja sägaSent from my iPhone4 using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 30 mars 2011 Författare Postat 30 mars 2011 haha tack så mycket, men har tyvärr bråkat lite med min flakväxande, den hade lite svarta kryp på sig så jag doppade den i osmosvatten igår, sen slemmade den vilt och idag ser den inte allt för rolig ut.. har bleknat en hel del, får hoppas att den repar sig. Citera
Ricke Postat 18 augusti 2011 Postat 18 augusti 2011 Dax för en update vet att det hänt mycket i karet till o med sps nördarna kan få sitt nu Pics please! Citera
lionofmarley Postat 18 augusti 2011 Författare Postat 18 augusti 2011 haha ska ta och fixa det Citera
lionofmarley Postat 20 augusti 2011 Författare Postat 20 augusti 2011 Nu kommer lite bilder, har ju vart hos Ted och införskaffat lite snygga Acros så fick ändra om lite så att de fick plats med. Citera
ballsam Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 Looking gooood. Acroporan (millepona?) på bild 12 är riktigt snygg. Börjar se välfyllt ut /Samuel Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 21 augusti 2011 Författare Postat 21 augusti 2011 Looking gooood. Acroporan (millepona?) på bild 12 är riktigt snygg. Börjar se välfyllt ut /Samuel Sent from my iPhone using Tapatalkja den Acron föll jag för direkt hos Ted, han hade inte sett någon liknande innan. kom från Australienhaha ja det börjar bli en del nu, man skulle haft ett större kar Citera
Tweeny Postat 21 augusti 2011 Postat 21 augusti 2011 i början av denna tråd har du en jättefin blå gorgonia. vad hette den o vart fick du tag på en sån?gillar dina tubastreor med....jättefint =) Citera
lionofmarley Postat 21 augusti 2011 Författare Postat 21 augusti 2011 i början av denna tråd har du en jättefin blå gorgonia. vad hette den o vart fick du tag på en sån?gillar dina tubastreor med....jättefint =)Det var en http://se.reeflex.net/tiere/783_Anthogorgia_sp.%2001.htm men den var ju inte den lättaste så den tynade bort efter ett tag. Hittade den nere i den lokala saltvattensbutiken. Citera
lionofmarley Postat 27 december 2011 Författare Postat 27 december 2011 en uppdatering nu kanske vore på sin plats så lägger upp en liten video-popcorn- Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.