Gå till innehåll

Komma och titta på teknik och saltkar?


mberg

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag och familjen bor en bit utanför Göteborg närmre bestämt i Hindås. Jag håller som bäst på att sätta upp vårt första saltkar efter flera år med sötvatten. Det här är ju så stor skildnad och jag har mycket att lära, man kan säga att vi står inför en stor utmaning, :) så jag hade gärna kommit och tittat hos någon som redan är igång, och som kan visa teknik, tips, och "Gör det här" "men akta dig för det här"...

Har du lust att visa upp ditt saltvattensprojekt för två nybörjare? Dra gärna ett PM till mig, så kommer jag och frun förbi och tittar :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, trevligt med fler saltisar på rätt sida landet.

Ni är välkomna att titta hos mig, karet är dock lite mindre prioriterat för tillfället så det ser inte riktigt ut som jag vill.

Vet inte om det finns något "gör-såhär-inte-såhär" inom salt egentligen. Men naturligtvis finns det lite riktlinjer.

Kommer PM.

EDIT: Om ni klickar in under nätverk och medlemslista i menylisten så kan man göra en avancerad sökning på medlemmar, bla på ort.

Vill minnas att det finns fler i eran närhet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid välkommet med besök. Bor ute i Tynnered/Frölunda. "Bara" ett RSM men man får inte plats med allt. Bara dra ett PM och höra av sig ifall det skulle vara av intresse.

Hej Kim!

Tack så mycket. :) Det är värdefullt att få titta på fler miljöer. Tack åter för inbjudan. Jag hör av mig framöver så kan vi boka tid.

MVH Mattias m familj.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...