milk Postat 31 maj 2010 Postat 31 maj 2010 Jag Hittade till min förvåning en sjhästunge som simmade runt, pappan är väldigt tjock så det kanske är fler på gång nu under natten? har väldigt svårt att tro att den överlevt från den tidigare kullen. Citera
Linisgirl Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 vad häftigt Ja skulle vilja ha sjöhästar med men vet inte om dom passar tillsammans med fiskar eller??? Citera
mano Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Det finns ett fåtal fiskar som fungerar ihop med sjöhästar, det stora problemet är att sjöhästarna väldigt lätt blir utkonkurrerade i jakten på mat. Ett exempel på en fisk som jag kommer ihåg som kan funka med sjöhästar är mandarinfisken. Citera
Linisgirl Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Okey för ja har clowner ännu å en räka å sniglar Citera
milk Postat 24 augusti 2010 Författare Postat 24 augusti 2010 Mandariner är perfekta för sjöhästakvarium, inte stimmiga och rör sig lugnt. ett anant problem med fiskar bland sjöhästar är att de kan stressa upp sjöhästarna. hade en kopparbandsfjäril tillsammans med dem ett tag och det verkade dock fungera bra, tills jag märkte att fjärilen började ge sig på rörmaskarna och då fick den hitta ett nytt hem :-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.