Scubahawk Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Jag undrar om någon har tips på någon bra pump man kan ha i sitt kar. Inte för sumpen alltså.Jag vill att den ska vara tyst helt enkelt. Inte skapa massa vibrationer och annat trist då jag verkligen vill ha ett helt tyst kar.Sumpen löser jag på annat sätt. Citera
Laggeman Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Den Tunze 6085 jag kör med nu är så tyst så jag inte hör den om jag stänger av allt annat i karet. Citera
Ferngren Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Tunze har kommit med nya fästen till sina Turbelle 2 streampumpar. De har silikoninfästen vilket gör den vibrationsfri. Jag har precis beställt hem sådana själv. Däremot har jag inte sett/hört dom live ännu. Citera
Scubahawk Postat 2 juni 2010 Författare Postat 2 juni 2010 Aha... Det låter ju smart. Ska kolla på det då.TackTunze har kommit med nya fästen till sina Turbelle 2 streampumpar. De har silikoninfästen vilket gör den vibrationsfri. Jag har precis beställt hem sådana själv. Däremot har jag inte sett/hört dom live ännu. Citera
lionofmarley Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 jag har koralia 5 till mitt kar, tycker att de är väldigt tysta Citera
Scubahawk Postat 2 juni 2010 Författare Postat 2 juni 2010 Ja, dem e ju betydligt billigare.jag har koralia 5 till mitt kar, tycker att de är väldigt tysta Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.