Nordin Postat 3 juni 2010 Dela Postat 3 juni 2010 Hej, Jag ska börja med att presentera mig själv Daniel heter jag och jag bor i en liten stad som heter Sollefteå Jag har suttit och läst och läst ett tag nu och tänker införskaffa mig ett saltvattens akvarium närmare bestämt ett Clownhotell (?).Då jag bor ganska kärvt till närmare bestämt mitt ute i ingenstans i den norra delen av Sverige så skulle det enklaste vara att kunna köpa ett online å dom skickar men har inte hittat någon sån sida.Mitt nästa alternativ är att jag åker till nån utav dom två stora städer jag har nära dvs Sundsvall eller Örnsköldsvik (10 mil åt båda för mig).Har även lite funderingar kring vilken storlek jag ska välja på mitt akvarium jag hade tänkt mig något relativt litet men ska endå räcka till ett par Clownfiskar och koraller och liknande.MVH Daniel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ellizen Postat 3 juni 2010 Dela Postat 3 juni 2010 Clownhotellen är på 58 liter och är egentligen lite för litet för clownfiskar. Om du vill ha ett akvarium där sump m.m. är inbyggt så finns det ett som heter RSM 130. Det är som namnet antyder på 130 liter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 3 juni 2010 Författare Dela Postat 3 juni 2010 Ja de var ett sånt jag funderat på . Jag har nog blandat ihop allt:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 4 juni 2010 Dela Postat 4 juni 2010 Jag tror att PWSS skickar, maila dem och hör vad de säger.www.pwss.nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.