Gå till innehåll

grymt va billigt utomlands


hbmannen

Rekommenderade inlägg

Problemet är om de går sönder då blir det krångligt och dyrt att skicka tillbaka och få en ny. Pummpar och annan elektronik köper jag inte i tyskland. Min stream gick sönder efter 3 veckor och som tur var så hade jag köpt den här i sverige. Vill bara varna lite för man rycks med så lätt när man ser priserna på tyska nätbutiker.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vad fick du ge dom kostar ju bara 1100 i sverige så om du har hittat för 600 spänn så ska du vara glad men sen kommer det ju frakt från tyskland å vänte tid på minst två veckor men för det priset kan man ju vänta lite

var finns dom så billigt,funderar på en 6060,erfarenhet?för stor till 250l,eller det funkar i och med streamen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jonasik - Streamerna har inte impellrar som vanliga cirkulationspumpar utan har en propeller. Därmed så ger de ett bredare flöde,inte lika snabbt men flyttar stora mängder vatten ändå. Dock kan du inte använda dem för att pressa vatten(typ som returpump el dyl) utan de duger endast att cirkulera vatten i karet. De största fördelarna är ju just den breda strålen samt att de drar lite ström i förhållande till volymen de flyttar. Sen är det ju ingen nackdel att de är ganska tysta ocksåsmiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...