Gå till innehåll

900 liter + 300 liter


Ted-m

Rekommenderade inlägg

Själv kör jag med en KZ small till lite större volym och jag är jätte nöjd med den. Har dock inget att jämföra med.

/Johan

Hej.

Jag kommer nu starta ett kar på 900 liter med 300 liter sump och skulle behöva hjälp.Jag undrar om någon kan rekomndera en skummare till ett system av den storleken och vart jag kan få tag på den.

MVH.Ted

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka hade du tänkt att åka till?

Triton och akvarieleasing har väl stängt på söndagar.

Du har zooropa i kungsängen som typ har öppet varje dag eftersom de ligger i ett matvaruhus, får för mig att de ligger i ett coophus, men de har "nog" inte så mycket teknik i lager osv mest fiskar men allt går ju att få beställt.

Korallrevet i södertälje har nog stängt på söndagar också om jag inte missminner mig.

Enda som känns någorlunda öppet och som ett säkert kort på en söndag är väl alla "favorit" brommazoo. Och i samma område ligger akvarielagret som stänger 15 på helger typ, men de säljer inte så mycket saltvattensteknik heller, mest fisk men kan så klart beställa hem.

Du borde kunna få alla svar via nätet samt via SVG forumet. Sen är det väl bara beställa hem sakerna online istället. Men visst är det roligare att kladda på saker och ting.

Såg att Royalzoo ska lägga ner och har total utförsäljning med 30-70 procent, men de ligger i västerås och har nog inte heller öppet på söndagar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo såg det nu när jag kom hem så jag får åka ner i morgon istl.Det är ju bara 36 mil enkel resa så det går fort för mig ;P

Ja inget dåligt om Brommazoo man kan ju fynda där men jag tror dom inte kan så mycket mer en vad jag kan om skummare.Dock har dom akvariet jag skall köpa där.

Får leta runt lite idag och åka ner till dom intresanta ställena jag måste ju beställa kar och levande sten och annat med.

Nån som vet några bra och billiga (om det nu finns) Streamer pumpar också så skulle jag bli glad.Sugen på några MP40 men lite för dyra för min plånbok för tillfället.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...