Gå till innehåll

Sjöhare död...


battle_royal

Rekommenderade inlägg

Fick hem en sjöhare i förrigår..verkade pigg o åt en massa alger o bajsade lika mkt:P då man blev glad,,det var därför jag skaffade den..men nu idag på morgonen så hittar jag den bakom en sten o petade lite på den men den rörde inte på sig:( så plockade fram den o den var död..munnen på den var helt utåt ist som den brukar ha den gömd...undra varför..surt iaf..

ska snart starta mitt projekt på 540 l som jag har gjort om nu eller ska göra från sött till salt o bygga sump till:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min sjöhare stressades ihjäl av en lite större eremit som tyckte om att sitta och slita sjöharen baktill. Det gick så fort som över en natt. Sjöharar är så sega så det finns nog många djur som kan stressa ihjäl dem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

¨ja det är inte omöjligt iofs..mina putsarräkor var på den i början o petade på den vid gälen som bara den i början sen slutade dom..men vet ju inte vad som kan ha hänt under nätterna...så tråkigt bara..den hann bara putsta av en liten sten:( nae blir o inhandla en nyu sen när jag starta det stora akvariet kanske blir bättre då förhoppningsvis...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...