Bobjo Postat 24 juni 2010 Postat 24 juni 2010 Har precis startat upp mitt andra saltvattensakvarium. Efter att ha övat med ett Clownhotel uppgraderade jag till mitt drömakvarium, Elos mini. Lagom stort för mig och extremt snyggt. Till en början har jag bara haft mjukkoraller, men ska nu försöka med några hårda. Hoppas att min nya lampa Maxspect 60W Led ska räcka och har börjat tillsätta kalcium mm. Tycker redan nu se lite tillväxt. Kul. Som inneboende har jag ett Clownpar, en blå djävul, en blå trigger och en putsarräka. Det finns även en krabba, men han ser man sällan. Några turbosar och ermiter sköter renhållningen. Lägger upp lite bilder. Inte dom bästa bilderna men ska försöka ta bättre.
Vandal Postat 24 juni 2010 Postat 24 juni 2010 Snyggt uppbyggt! man blir lite sugen på mittpelare asså...
Nord Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Faaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn va snygggggttt. Finns inget annat å säga.
a.nilson Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 (ändrat) Så himla stilrent. Ändrat 24 augusti 2010 av a.nilson Läste inte noga nog.
hepp Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Du bör se upp med fripassageraren på första bilden. Kommer ej ihåg arten men längst ner i högra hörnet. Ej revsäker
Exxec Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 Tänkte bara höra om det funkat bra med Blå djävulen och clown paret?Flyttade dom i samtidigt?Riktigt snyggt
Rekommenderade inlägg