Coralkiller Postat 10 juli 2010 Postat 10 juli 2010 hej jag köpte en aqualight 400 o blev hel nöjd! nu är jag ute efter en till! någon som vet vart man kan köpa dom? nån kanske har en o vill byta mot en mindre 150 w mh? mvh Jerry Citera
Lasse Postat 10 juli 2010 Postat 10 juli 2010 hej jag köpte en aqualight 400 o blev hel nöjd! nu är jag ute efter en till! någon som vet vart man kan köpa dom? nån kanske har en o vill byta mot en mindre 150 w mh? mvh JerryÄr det armaturen eller ljuskälla du ute efter. Är det deras 400 watts Giga du är ute efter så tror jag att en affär i Lerumstrakten har den inne (obs tror)MVH Lasse Citera
Coralkiller Postat 10 juli 2010 Författare Postat 10 juli 2010 Det är armaturen jag söker! O nej köp o sälj har ingen, tänkte mäst om det fanns nån återförsäljare! Lerum har dom nån hemsida? Citera
Laggeman Postat 11 juli 2010 Postat 11 juli 2010 Jerry, det finns även Bytes-annons man kan sätta ut. Bara för att det inte finns en under säljes behöver ju inte betyda att det inte finns någon som inte kan tänka sig ett byte. Citera
Coralkiller Postat 15 juli 2010 Författare Postat 15 juli 2010 Sant! Men jag hitta ingen där men jag ska sätta ut mina egna i allafall , tack för tippset! MVH Jerry Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.