Laggeman Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Jag la precis in en recension på en pump och upptäckte att signaturen som blir under min recension inte stämmer överens med den jag har i forumet?Den som syns där är en gammal som jag inte använt på väldigt länge nu, är det så att produktguiden på något vis lagrar den signaturen man har den första gången man gör en recension och sedan använder den vid varje tillfälle man recenserar en produkt? Citera
Vargklo Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Mystiskt, det känner jag inte till. Har du kollat igenom hela din profil om inte den gamla signaturen ligger kvar någonstans? Annars blir det till att fråga wrang. Citera
Laggeman Postat 31 juli 2010 Författare Postat 31 juli 2010 Helt hundra! Kollade över inlägget efter fler fel och det blir faktiskt fel på mer ställen, under ens profil så la jag märke till att antalet inlägg man gjort i forumet också var fel, inte för att jag bryr mig om det men någonstans är det ju något som gör så att en gammal "save" på ens profil används när man skapar ett nytt inlägg i den delen av forumet. Citera
Vargklo Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Mystiskt. Så här ser din profil ut för en admin. Detta är det enda jag kan se: Citera
Laggeman Postat 31 juli 2010 Författare Postat 31 juli 2010 Och signaturen som blev i recensionen är en jag hade får typ ett år sen eller nåt sånt. Nu är det ju ingen stor grej, men eftersom det är ett fel så ville jag bara påpeka det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.