Gå till innehåll

Andrés RSM


Andy88

Rekommenderade inlägg

Ja precis. Jag läste på lite nu. De verkar vara mest populärt och bäst på alla sätt och vis och köra en kombination. Men jag tror nog att jag vill köra med t5or. Men man får ju se vad man hittar. Köper gärna ett kar med belysning som ingår. Kan ju bli rätt dyrt om man ska köpa ny ramp osv. I och med att jag inte har så mycket erfarenhet om just belysning så är de ju svårt och säga på rak arm vad jag just föredrar. Men de blir nog inte de sista karet jag kommer köpa så får väl prova lite olika. ;) Ska ju flytta till hus någon gång med och då blir de ännu större kar. smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja precis. Jag läste på lite nu. De verkar vara mest populärt och bäst på alla sätt och vis och köra en kombination. Men jag tror nog att jag vill köra med t5or. Men man får ju se vad man hittar. Köper gärna ett kar med belysning som ingår. Kan ju bli rätt dyrt om man ska köpa ny ramp osv.

det är bara o ligga på o se vad som kommer ut på köp o sälj.. men stressa inte vad du än gör.. byta kar vill man inte göra förofta.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Här kommer bilder efter flytten. Blev inte riktigt nöjd men vad ska man göra. Ska nog ändå iväg nästa helg eller nästa igen och kolla på nytt. 375l helglas, dock utan sump så får göra min egen. Tyvärr har min kirurg skadat sig i ena ögat under flytten. :ledsen: Förstår inte hur han har lyckats. Ögat är lite svullet nu men får hoppas att han repar sig. Fler bilder kommer när allt har stabiliserat sig.

post-5254-1446892056454_thumb.jpg

post-5254-14468920564083_thumb.jpg

post-5254-14468920564311_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis kommit hem från jobbet denna veckan. Allt ser ut att klara sig fint. T.o.m min kirurg har återhämtat sig bra. Ögat har läkt och han är frisk och kry. smiley1.gif Nu ser han maten lite bättre med. Haha. Innan såg han knappt den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...