Exxec Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 (ändrat) Jag har köpt en AM-Detox Osmos begagnad och har lite funderingar kring denna. Det är samma modell som på bilderna med 3 steg och 370l/D.Kranen som sitter ovanpå vad är den till för? Det går igenom vatten i båda lägena men i ena så går det massor ut i "slask" slangen.Jag kommer testa vattnet hos Triton (Tack!) innan jag drar igång men nyfiken på vad den gör. Ändrat 28 augusti 2010 av Exxec Citera
turboadde Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Chansar lite men det kanske är en kran som används för att spola ur membranet. Citera
Exxec Postat 28 augusti 2010 Författare Postat 28 augusti 2010 Jag hoppas i alla fall att det inte är meningen att den ska gå i det läget när man gör vattnet då kommer jag bli ruinerad Vattnet ser blått ut jämfört med gult direkt ur kranen, smakar annorlunda.Och enligt mina super test stickor (ska köpa ordentliga test dessa är till barnens sötvatten) GH/KH 0? Klor 0 också iaf vilket får mig att tro att kolfiltret funkar iaf.Tack för svar även om det var en chansning. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.