ballsam Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Nu är det snart natt.. hur går det med bilderna? Får snart ta en stesolid för att lugna mina spända nerver ; )Sent from my iPhone using Tapatalk
saltishenke Postat 14 december 2010 Författare Postat 14 december 2010 Har precis kommit hem och försöker få igång internet har något problem med nätet. Hur lägger man upp bilder med iphonen ?Har två nya samersclowner och en liten revhummer och lite nya knappar i morgon kommer en ny fisk till och kanske en naken snigel i grymma färger. Har även startat biopellets i en egengjord reaktor men bestämde mig för att slänga väck den och ersätta den med en grotech reaktor.
Laggeman Postat 14 december 2010 Postat 14 december 2010 Du kan alltid mms'a dina bilder till din mail, bara skriv in mejladressen istället för telefonnummer som mottagare, så kan du lägga upp dem som vanligt sen i din webbläsare från datorn.
ballsam Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Om du kör med tapatalk så finns det en infoga (insert) -knapp bredvid sänd uppe i högra hörnet där du kan bifoga. Om du inte har tapatalk så skaffa det..Sent from my iPhone using Tapatalk
saltishenke Postat 15 december 2010 Författare Postat 15 december 2010 Har problem med internet så jag ska se när jag kommer hem i dag om det funkar igen så ni får era bilder !
Laggeman Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 MMS'a bilderna till mig så ska jag lägga upp dem till dig. Ska bli kul o se din lösning med doserpumpen.
Laggeman Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Kom igen nu Henrik, nu har det gått två dagar och ditt internet verkar funka igen.
saltishenke Postat 17 december 2010 Författare Postat 17 december 2010 Japp nu funkar det lägger in efter filmen jag ser på.
saltishenke Postat 17 december 2010 Författare Postat 17 december 2010 (ändrat) Så här såg det ut från start....Go nattbild på sacan......Biopelletsreaktor bygge förra helgen funka kanon men ful som stryk......Sunkig mobilbild på sumpen....SÅ här ser det ut nu ! Ändrat 17 december 2010 av saltishenke Text
totto Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Fina bilder! hur är vimpelfisken mot korallerna?
saltishenke Postat 17 december 2010 Författare Postat 17 december 2010 Kommer riktiga bilder men jag har inte ork i kväll..
saltishenke Postat 17 december 2010 Författare Postat 17 december 2010 Fina bilder! hur är vimpelfisken mot korallerna?Tack ja för att vara från en gammal iphone så..Jo det var den bästa och underbaraste fisk jag haft men den växte för fort och blev lite stressad i mitt lilla kar så nu bor den i ett stoooort kar och mår bra jag ska ha en ny liten när jag springer på en !Han rörde bara stjärnpolyperna i bland men det var ok har ju några hundra polyper ......
saltishenke Postat 17 december 2010 Författare Postat 17 december 2010 Har två nya fiskar som inte finns med på dessa bilderna och en svärm med olika zoas bilder får ni i morn.
Laggeman Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Hur trevligt som helst ju! Har du funderat på att montera upp doserpumparna i det stora utrymmet i skåpet?
saltishenke Postat 17 december 2010 Författare Postat 17 december 2010 Ja jag har byglar till det men har dåligt med tid just nu men jag ska ta tag i det samt bygga om aquascapen och limma grön och röd montipora. Jag får väll grotec filtret till biopelletsen i veckan så den ska i och alla fraggar ska fästas på stenen när scapingen är klar.
Laggeman Postat 9 januari 2011 Postat 9 januari 2011 Hörde på omvägar att karet bytt ägare sen ett tag tillbaks nu?
Rekommenderade inlägg