Anders Häll Postat 15 december 2004 Postat 15 december 2004 Lite nyfiken på om det kan finnas intresse i luleå med omnejd för attdra ihop en salt "klubb". Väldigt informellt förstås. Bara för att åka runt åkolla in folks saltkar. Pm,a mig om ni skulle vara intresserade. Detta under förutsättning att det inte redan finns en "klubb". Finns det så berätta gärna.. Citera
Anders Häll Postat 21 december 2004 Författare Postat 21 december 2004 Hmm inte ngt intresse?? Bara söt folk här i stan eller?? .Kom igen nu.. Citera
stigigemla Postat 21 december 2004 Postat 21 december 2004 Jag sökte på medlemlistan för att se hur många det finns i Växjötrakten så nu kollade jag litet i norr oskså. Det är en exklusiv hobby du har. Luleå två aktiva på forumet. Boden, Piteå, Skellefteå tillsammans - noll.I Umeå finns en del registrerade men ingen särskilt aktiv. Jag hade försökt få upp en lapp inne på Akvarielagunen. Citera
stigigemla Postat 21 december 2004 Postat 21 december 2004 Jag måste missat på något sätt. Det finns 7 forummedlemmar i Skellefteå några riktigt aktiva t.om. Citera
Lejonkungen Postat 21 december 2004 Postat 21 december 2004 Har hört ryktas att det finns en likasinnad i Gällivare åxå. Citera
Anders Häll Postat 22 december 2004 Författare Postat 22 december 2004 Inte illa det, men det verkar vara en smula tunnsått i lule.. Citera
Lejonkungen Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 Hörde att Rolles akvariecenter sålde 10 st gula kirurger på ett nafs. Om inte BoZMaN köpt alla borde det finnas nån entusiast till.Sätt upp ett anslag hos Rolle och kolla även med honom om han vet om det finns fler intresserade av gemensamma aktiviteter. Citera
Nito Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 det finns några aktiva men vi är inte många, men här är en till iaf.jag pratade med Skäggmurveln på akvariecenter om lite våldgästning vad det lider så något blir det alltid.vi kan väl börja hos någon av er eller vill ni se mitt bygge som står lite stilla nu pga. jobb? Citera
Anders Häll Postat 23 december 2004 Författare Postat 23 december 2004 hej nito. joo det funkar. jag slänger på en kaffepannai början av nästa år sisådär, blir det ok??Kommer att fira jul å ev nyår i falun så jag blir borta ett tag. Men go jul å så på dig såhöres vi. Citera
Anders Häll Postat 21 januari 2005 Författare Postat 21 januari 2005 Kom att tänka på att det kanske har tillkommit några nya saltintresseradeuppe i luleå, så jag livar upp denna tråd igen.. Citera
Peppz Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Jag har lite småplaner på att skaffa saltvatten.. Citera
Losenborg Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Hej.Det finns en hel del som har salt i Luleå, men jag har skickat ut en trevare men ej fått ett enda svar på detta. Jag frågade om det inte är på tiden att vi som har salt Akvarier träffas och utbyte erfarenheter med varandra, men tydligen vill Ni vara ensamvargar, Jag har t.o.m meilat direkt till en del men ej fått svar.Rolle bör skaffa ett register över de som har salt i Luleå och ordna en träff med berörda parter, han skall ju i alla fall vara den som känar pengar på det hela.Sten LosenborgJag står i telefon kattalogen Citera
Losenborg Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 P.S.Kom att tänka på att vi skulle ordna en egen sida här där vi kan tala med varandra.D.SSten Losenborg Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.