Gå till innehåll

Salt i luleå??


Anders Häll

Rekommenderade inlägg

Lite nyfiken på om det kan finnas intresse i luleå med omnejd för att

dra ihop en salt "klubb". Väldigt informellt förstås. Bara för att åka runt å

kolla in folks saltkar. Pm,a mig om ni skulle vara intresserade. Detta under

förutsättning att det inte redan finns en "klubb". Finns det så berätta gärna..smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sökte på medlemlistan för att se hur många det finns i Växjötrakten så nu kollade jag litet i norr oskså. Det är en exklusiv hobby du har. Luleå två aktiva på forumet. Boden, Piteå, Skellefteå tillsammans - noll.

I Umeå finns en del registrerade men ingen särskilt aktiv. Jag hade försökt få upp en lapp inne på Akvarielagunen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det finns några aktiva men vi är inte många, men här är en till iaf.

jag pratade med Skäggmurveln på akvariecenter om lite våldgästning vad det lider så något blir det alltid.

vi kan väl börja hos någon av er eller vill ni se mitt bygge som står lite stilla nu pga. jobb?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 9 månader senare...
  • 2 år senare...

Hej.

Det finns en hel del som har salt i Luleå, men jag har skickat ut en trevare men ej fått ett enda svar på detta. Jag frågade om det inte är på tiden att vi som har salt Akvarier träffas och utbyte erfarenheter med varandra, men tydligen vill Ni vara ensamvargar, Jag har t.o.m meilat direkt till en del men ej fått svar.Rolle bör skaffa ett register över de som har salt i Luleå och ordna en träff med berörda parter, han skall ju i alla fall vara den som känar pengar på det hela.

Sten Losenborg

Jag står i telefon kattalogen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...