johan_f Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Har det någon betydelse vad det är för material i regulatorn, jag har 2st i mässing men den ene är kromad... Kan den som inte är kromad släppa ifrång sig något som skadar karet./Johan Citera
Nordin Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Jag skulle inte haft några utav detta material i närheten av mitt vatten Citera
Claes_A Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Hänger inte med - vilket regulator?Mässing i kontakt med saltvatten är big no no - det är ju en kopparlegering. Generellt sett ingen metall i kontakt med saltvattnet. Citera
Sune Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Du kan ta vilken som, ingen av dom kommer ju att vara i kontakt med vatten. // Danne Citera
Sune Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Hänger inte med - vilket regulator?Mässing i kontakt med saltvatten är big no no - det är ju en kopparlegering. Generellt sett ingen metall i kontakt med saltvattnet.Till Co2 Citera
Claes_A Postat 8 oktober 2010 Postat 8 oktober 2010 Ok, kunde inte ens föreställa mig detta som ett problem. Inga problem således. Citera
johan_f Postat 8 oktober 2010 Författare Postat 8 oktober 2010 Du kan ta vilken som, ingen av dom kommer ju att vara i kontakt med vatten. // DannePrecis det var så jag gissade oxå, har ju backventil så att det inte kan komma vatten till regulatorn. /Johan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.