Postat 8 oktober 201014 år Har det någon betydelse vad det är för material i regulatorn, jag har 2st i mässing men den ene är kromad... Kan den som inte är kromad släppa ifrång sig något som skadar karet./Johan
Postat 8 oktober 201014 år Hänger inte med - vilket regulator?Mässing i kontakt med saltvatten är big no no - det är ju en kopparlegering. Generellt sett ingen metall i kontakt med saltvattnet.
Postat 8 oktober 201014 år Du kan ta vilken som, ingen av dom kommer ju att vara i kontakt med vatten. // Danne
Postat 8 oktober 201014 år Hänger inte med - vilket regulator?Mässing i kontakt med saltvatten är big no no - det är ju en kopparlegering. Generellt sett ingen metall i kontakt med saltvattnet.Till Co2
Postat 8 oktober 201014 år Ok, kunde inte ens föreställa mig detta som ett problem. Inga problem således.
Postat 8 oktober 201014 år Författare Du kan ta vilken som, ingen av dom kommer ju att vara i kontakt med vatten. // DannePrecis det var så jag gissade oxå, har ju backventil så att det inte kan komma vatten till regulatorn. /Johan
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.