milk Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 Är det någon som vet om dessa brukar finnas bland butikerna eller om de är näst intill omöjliga att få tag på här i sverige? tänker mest på kantnålar från familjen Corythoichthys eller någon annan av de lite större? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 Ingen erfarenhet, men såg sådana i butik nyligen. Ganska säker på att det var i Södertälje, vad den butiken nu heter..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 17 oktober 2010 Dela Postat 17 oktober 2010 Anledningen till att du sällan ser dessa i butiker, tror jag helt enkelt beror på att de flesta uppfattar dem som ganska färglösa och "tråkiga"Doryhampus varianterna är nog vanligare förekommande - vi (Triton) har två varianter inne just nu t.ex./Leffe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Botan Postat 17 oktober 2010 Dela Postat 17 oktober 2010 Jag har kantnålar här hemma och har sett i affären den sorten du söker efter...Det var i Umeå. Även om dom är svåra att få tag på så går dem att få tag på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 17 oktober 2010 Författare Dela Postat 17 oktober 2010 samuel, du kommer inte ihåg om det var den större sorten du såg? hur stora var dem?leffe, det kan vara en anledning, går det att beställa hem från er tex? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 17 oktober 2010 Dela Postat 17 oktober 2010 Frugan satt i bilen med ungarna å väntade, så jag var bara inne en snabbis. Har tyvärr inget fotografiskt minne. Vi var inne på triton dagen innan, så chansen/risken är att det var där jag såg dom. Du får slå en signal till dom i Södertälje.. Lycka tillSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.