Spindelmannen Postat 13 oktober 2012 Författare Postat 13 oktober 2012 Köpte mig en mini-carpet för ett tag sen och har nu en fråga... Är det okej att mata på hur mycket man vill eller ska man vara sparsam med matning....?? Citera
freddi36 Postat 25 november 2012 Postat 25 november 2012 Vilka färger! Absolut en av dom snyggaste små burkarna Citera
Spindelmannen Postat 28 november 2012 Författare Postat 28 november 2012 Nu har jag äntligen kommit igång med balling, tack Danny för hjälpen.... Hade även tänkt prova "väs"..... Citera
Spindelmannen Postat 30 maj 2013 Författare Postat 30 maj 2013 Jag betalade in medlemsavgift 27/5. Är det någon som vet när man kan sätta in annons eller hur vet man att man blivit registrerad som medlem.....?? Citera
_Manne_ Postat 30 maj 2013 Postat 30 maj 2013 Jag betalade in medlemsavgift 27/5. Är det någon som vet när man kan sätta in annons eller hur vet man att man blivit registrerad som medlem.....??Man får en liten banner under sitt namn om man surfar med web läsare.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 30 maj 2013 Postat 30 maj 2013 Jag betalade in medlemsavgift 27/5. Är det någon som vet när man kan sätta in annons eller hur vet man att man blivit registrerad som medlem.....??Du har en banner över din avatar, så det ska nog gå bra att annonsera nu. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.