Håkan Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Har varit sugen länge på att lägga ner mitt sötvattenskar och starta upp ett saltvattenskar till.Nu hjälpte min sambo mig att mata sötisarna när jag var borta en kväll och när jag tittade på akvariet dagen efter när jag kom hem från jobbet var mina discusar och pappegoj fiskar döda.Det fanns mat i akvariet för en månad ungefär och vattnet var helt grumligt så dehade blivit kvävda antagligen.Undrar nu om det går attgöra mitt kar till saltvatten eftersom där sitter en juwelbakgrund i denna.Tål den saltvatten Tacksam för svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 det ska nog inte vara några problem hade själv funderingar på att sätta denna bakgrund i mitt kar när jag byggde det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 problem skall det ej vara. Kolla in på denna länk ett grymt akvarium vad jag ser så har han klätt sin bakgrund med juvel plattorhttp://www.eit.ihk-edu.dk/0880/magicgallery/P8140021.htmVälkommen till saltvattens intresset om du nu övergår till detta . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Håkan Postat 19 december 2004 Författare Dela Postat 19 december 2004 Härligt!Då blir det till att starta upp karet under julen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bobbafett Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Det ska inte vara några problem. Har den i mitt kar och den har suttit där i ca 3 år utan problem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.