Gå till innehåll

hjälp mig med ett namn...


hbmannen

Rekommenderade inlägg

köpte en ny individ till mitt kar idag.. ja hade kollat många gånger på den, så idag slog ja till.. nu när ja kom hem å skulle föra in den i dagboken så har namnet försvunnit ur mitt huvud.. smiley9.gif

så här kommer bild 134BDB_nya_korallen.JPG

å här kommer bild 2DD26E_nya_korallen1.JPG

dom är ca: 6 cm i diameter just nu..

Ja just det, tänkte höra om den vill stå lungt eller hyffsat strömt?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

påminner lite om majano fst jag är inte als säker

nja ja vet inte om den hette det.. de ringer ingen klocka smiley1.gif

de e iaf grymt irriterande + att ja inte vet hur den ska placeras.. måste nu vänta till imorrn å åka tillbax till butiken å höra hur den ska stå å va den heter.. lagom pinsamt.

om inte gabbi hittar in på tråden, de var av henne ja köpte den

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då var dig jag träffade idag då.

Trevligt att träffas!

http://www.picsbase.com/james/default.asp?Search=rhodactis&a mp;a mp;rdbAndOr=OR

Hon sa hyfsat strömt

kolla den här länken!

Mvh Göran

jo det stämmer, trevligt att träffas även här..

och ja det va så den hette, minnet kom tillbax när du nämde namnet..

hur går de för dina nya individer? mina ligger fortfarande i kuvös med dropp smiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dom ligger också och guppar i vattnet.

Ska väl snart sätta ner dom helt för nu är tempen lika och min korall har öppnat upp sig helt så nu måste det väljas en plats till den.

Säg till om du vill ha osmosvatten så kan du ta av mig!

man tackar å bockar.... skulle faktiskt behöva 50L till.. i väntan på min egen .

ja hade tur me placeringen.. läste runt lite om den å den ville stå mellan strömt för att bli stor å inte allt för ljust för då tappar den sin färg.. så det fick bli långt ner i karet.. "botten allså " smiley17.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skäms på Ersmiley37.gifFörsta mötet har varit, Nästa är den 8: Januari hos Gabbi.

Anmälan sker till Gabbi på: gabriella.ekstrom@chello.se

Här är en länk till tråden på forumet: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forum_posts.asp?TID= 1631&PN=1

Då ses vi?

japp då var det postat till gabbi då.. nu får vi se om hon vill ha mig me i föreningen smiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kan väl mötas upp så kan jag "tillverka" lite vatten till dig direkt ner i dina tunnor.

Har just nu ledigt!!

du kan skicka ett mejl till mig me telenr, så kan ja ringa dig.. ja har lite tid över på tisdag, då kan ja komma å titta lite på ditt kar + hämta lite fin vatten av dig

mejl adr : HBmannen@hotmail.com

/ patric

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...