Dimorb Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Vet inte om det har med saken att göra men har rotat en del med mitt biophosfilter och fiskarna har inte gillat det.De har aldrig prick annars men har fått en liten bakteriehinna över sig som jag skulle vilja få bort och ett uv-c underlättar ju enormt för det.Finns det någon som skulle kunna tänka sig att låna ut eller hyra ut sitt uv-c i en vecka ungefär?Kontakta mig på pm, mail: pussas_ofta@hotmail.com eller 0701459421mvh Andre Citera
Mejsel Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Det är väl bara o köpa ett. Ett "nästan-måste" tycker jag om man har fisk. Citera
_Manne_ Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Jag har ett uvc deltec 20w som just nu är avstängt , men det är en bit imellan oss.Mvh manne Citera
Dimorb Postat 4 november 2010 Författare Postat 4 november 2010 Jag vet att jag borde köpa ett men till saken hör att jag precis har sålt mitt gamla och att jag inte hade planerat att ha mer fisk till en början.Fisken har alltid varit prickfri och gått bra ihop också. Mitt fel när jag rotar i burken 4 dagar utav 5.Manne: Om jag hämtar kan jag då låna det ett tag? Citera
_Manne_ Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 En vecka hade funkat om det är ett "tag". Men det blir mycket körning för dig, lite synd. Ingen på nämre hålle här ?Mvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.