alexochingencarina Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 En enkel kub på 25*25*25cm 16 liter.TeknikEheim cirkulationspump på 300l/hDoppvärmare Ljus: PL Armatur Sunshine 11w Kör 4cm levande snäck kross och på det 1cm levande sand.Cirka 2-3kg levande sten.90% vattenbyte varje vecka.
Nordin Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 (ändrat) Kul idé, vad kommer detta akvarium hålla då?. Förstår att det inte blir nå fisk, men kan ju alltid agera fraggkar:)Oj, är det en clown jag ser?:/ Ändrat 5 december 2010 av Nordin Såg en clown så fick lov å ändra
alexochingencarina Postat 5 december 2010 Författare Postat 5 december 2010 Nä, clownen la jag i för att han va skadad. Sen fick jag någon sorts epedimi i mitt rsm så han får gå här tills det löst sej. Har tänkt litte fraggar. Ska hitta något bättre ljus bara.sen ska jag köpa en räkgoby med en räka är det tänkt. Vet dock inte hur jag ska hitta bra ljus till ett så litet kar:smiley24:.
Lasse Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Nä, clownen la jag i för att han va skadad. Sen fick jag någon sorts epedimi i mitt rsm så han får gå här tills det löst sej. Har tänkt litte fraggar. Ska hitta något bättre ljus bara.sen ska jag köpa en räkgoby med en räka är det tänkt. Vet dock inte hur jag ska hitta bra ljus till ett så litet kar:smiley24:.Titta på Aquatic SolarBoy 26 watt tror jag den är på. Går att få med blandat marine white och blue.MVH Lasse
Rekommenderade inlägg