Nordin Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Är det bara jag som är otroligt blind eller dålig på att hitta, Har försökt hitta vilka tider och dagar det är öppet men har inte hittat.Anledningen är att tjejen åker söderut inatt å ska in dit å handla julklappar åt mig, troligtvis imorrn, å skulle då behöva veta om det är öppet . Citera
freguz Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Det enda, något konkreta och samtidigt luddiga, jag hittade var:Butikens öppettider för privatkunder Öppet Onsdag 29/12 13.00-19.00 övriga mellandagar ring och hör efter om vi finns på plats vilket är högst möjligt. Övriga tider vid överenskommelse Citera
sm6xvz Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Ja annars är det lördagar 11-17 oxåMen nu är det ju storhelger på dessa lördagar så e väl bara den 29e då kanske och sen onsdagen den 5e igen kanske..... Citera
Nordin Postat 20 december 2010 Författare Postat 20 december 2010 http://www.biotedmarin.se/Ja och vars i hela friden hittar du några andra öppetider där?... Citera
turboadde Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 ring Telefon 0300-17960 Mobil 070-7336000. han brukar vara nere i affärn varje dag så de borde inte vara några problem. ring och hör bara. Citera
ted64 Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Ja och vars i hela friden hittar du några andra öppetider där?... Bioted öppetider Är det bara jag som är otroligt blind eller dålig på att hitta, Har försökt hitta vilka tider och dagar det är öppet men har inte hittat.Anledningen är att tjejen åker söderut inatt å ska in dit å handla julklappar åt mig, troligtvis imorrn, å skulle då behöva veta om det är öppet .svarade bara på din fråga tyckte det va rätt så stor text om när han hade öppet på den sidan Citera
Nordin Postat 20 december 2010 Författare Postat 20 december 2010 Bioted öppetider Är det bara jag som är otroligt blind eller dålig på att hitta, Har försökt hitta vilka tider och dagar det är öppet men har inte hittat.Anledningen är att tjejen åker söderut inatt å ska in dit å handla julklappar åt mig, troligtvis imorrn, å skulle då behöva veta om det är öppet .svarade bara på din fråga tyckte det va rätt så stor text om när han hade öppet på den sidanOkej, så det är de enda han har öppet nu innan jul?Sent from my iPhone4 using Tapatalk Citera
Bobbo74 Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Ted brukar vara där väldigt ofta, nu är dom ju 2 st i affären oxå.Det har aldrig varit några problem när jag tittat förbi utanför ordinarie öppettider.Testa och ring innan. Citera
Nordin Postat 20 december 2010 Författare Postat 20 december 2010 Ted brukar vara där väldigt ofta, nu är dom ju 2 st i affären oxå.Det har aldrig varit några problem när jag tittat förbi utanför ordinarie öppettider.Testa och ring innan.Jo ska ringa å kolla imorgon tänkte jag Sent from my iPhone4 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.