Gå till innehåll

Bioted öppetider


Nordin

Rekommenderade inlägg

Är det bara jag som är otroligt blind eller dålig på att hitta, Har försökt hitta vilka tider och dagar det är öppet men har inte hittat.

Anledningen är att tjejen åker söderut inatt å ska in dit å handla julklappar åt mig, troligtvis imorrn, å skulle då behöva veta om det är öppet :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda, något konkreta och samtidigt luddiga, jag hittade var:

Butikens öppettider för privatkunder

Öppet Onsdag 29/12 13.00-19.00 övriga mellandagar ring och hör efter om vi finns på plats vilket är högst möjligt.

Övriga tider vid överenskommelse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och vars i hela friden hittar du några andra öppetider där?...

Bioted öppetider

Är det bara jag som är otroligt blind eller dålig på att hitta, Har försökt hitta vilka tider och dagar det är öppet men har inte hittat.

Anledningen är att tjejen åker söderut inatt å ska in dit å handla julklappar åt mig, troligtvis imorrn, å skulle då behöva veta om det är öppet :).

svarade bara på din fråga tyckte det va rätt så stor text om när han hade öppet på den sidan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bioted öppetider

Är det bara jag som är otroligt blind eller dålig på att hitta, Har försökt hitta vilka tider och dagar det är öppet men har inte hittat.

Anledningen är att tjejen åker söderut inatt å ska in dit å handla julklappar åt mig, troligtvis imorrn, å skulle då behöva veta om det är öppet :).

svarade bara på din fråga tyckte det va rätt så stor text om när han hade öppet på den sidan

Okej, så det är de enda han har öppet nu innan jul?

Sent from my iPhone4 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ted brukar vara där väldigt ofta, nu är dom ju 2 st i affären oxå.

Det har aldrig varit några problem när jag tittat förbi utanför ordinarie öppettider.

Testa och ring innan.

Jo ska ringa å kolla imorgon tänkte jag :)

Sent from my iPhone4 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...