Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Skulle vilja ha tips på en bra ramp till detta kar har just nu 2 mh ramper solesingel 250w med blå rör men skulle vilja ha en ramp som täcker hela karet .´

Om någom har ett bra alternativ och vill byta mot min sfiligoi solesingel med acls så skicka ett pm rampen är endast använd några veckor.

Postat
Skulle vilja ha tips på en bra ramp till detta kar har just nu 2 mh ramper solesingel 250w med blå rör men skulle vilja ha en ramp som täcker hela karet .´

Om någom har ett bra alternativ och vill byta mot min sfiligoi solesingel med acls så skicka ett pm rampen är endast använd några veckor.

Gissar att du vill ha en fin ramp ? Dvs inget inbyggt ? Om inbyggt så är det nog enbart luminarc reflektor med 400w som gäller.

Om du vill ha en fri hängade ramp som ska täcka hela ytan så tror jag du får problem tyvärr, men skippar du mh. Och kör på bara t5 rör så kolla kz's sortiment , typ 10 rör à 39 w.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

ja precis min tanke först var att bygga in det men eftersom det förmodligen aldrig blir av LAT SOM MAN ÄR...

men räcker t5 ramper till det karet om man vill ha lite sps/lps er ??

Postat

T5 räcker, gäller bara att ha många rör i ditt fall för att täcka av hela ytan med bra ljuse. Sen finns ju LED men har inte sett några breda varianter som skulle täcka 90 på både bredd o djup.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat
kan ju vara en ide men tanken var ju att ha EN ramp slippa dubbla sladdar dubbla upphängningar mm

väljer du en t5 ramp med många rör blir det ofta 2 rör per sladd i många fall.. bara så du vet..

mvh manne

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...